Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh
Đại học Công nghiệp TP.HCM
Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh
Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh
Đại học Công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh
Đội ngũ giảng viên
Chủ đề năm học
Thông tin giảng viên
A. Quá trình đào tạo
2013Đại học , Đại học Kinh Tế thành phố Hồ Chí Minh
2016Thạc sĩ , Đại học Kinh Tế thành phố Hồ Chí Minh
2023Văn bằng 2, Đại học Đà Nẵng
B. Chứng chỉ ngắn hạn
2019Đào tạo chuyên sâu về sở hữu trí tuệ dành cho giảng viên, Trường Đại học Luật thành phố Hồ Chí Minh
2019Research-Based Course Evaluation Tools Workshop, BUILD-IT
2019Assessment Rubric Development Techniques, BUILD-IT
2018Toeic, IIG Việt Nam
2018Ứng dụng công nghệ thông tin cơ bản, Đại học Bách Khoa thành phố Hồ Chí Minh
2015Nghiệp vụ sư phạm, Đại học Khoa Học Xã Hội và Nhân Văn
C. Công tác
03/2017-07/2018Giảng viên, Khoa Kinh Tế. Đại học Đồng Nai
12/2018-Hiện nayGiảng viên, Khoa Thương Mại - Du Lịch. Đại học Công Nghiệp Thành Phố Hồ Chí Minh
D. Đề tài Nghiên cứu khoa học
Nội dung đang cập nhật...
E. Công trình tiêu biểu
1. Assess the Impact of Blockchain Application in Electronic Commerce on Customer's Shopping Experience. Journal of Applied Economic Sciences, ISSN 1843-6110, Vol. Volume XIX, Fall, 3(85),, pp. 285 – 296.. (2024-08-26)
2. Factors Affecting Purchase Intention to Food Products of Gen Z in Vietnam. Studies in Systems, Decision and Control ((SSDC,volume 531)), Springer, Cham, ISBN 978-3-031-59109-9, Vol. Partial Identification in Econometrics and Related Topics., pp. 565–576. (2024-08-01)
3. Brand Equity: A Study on Intention to Use Freight Forwarding Services in Ho Chi Minh City. ICE 2024 - 2nd International Conference on Economics, ISBN 978-604-346-313-2, Vol. 2, pp. 732-746. (2024-06-08)
4. Intention To Quit of Gen Z: Case Study of Companies in The Import – Export Field in Ho Chi Minh City. ICE 2024 - 2nd International Conference on Economics, ISBN 978-604-346-313-2, Vol. 2, pp. 1038-1052. (2024-06-08)
5. UNVEILING THE SECRET: DECODING THE APPEAL OF APPLE PAY THROUGH THE PERSPECTIVE OF FACTORS INFLUENCING USAGE DECISIONS USE APPLE PAY WIRELESS E-WALLET. ICE 2024 - 2nd International Conference on Economics, ISBN 978604346313-2, pp. 942-953. (2024-06-08)
6. BUYING BEHAVIOR OF VIETNAMESE CONSUMERS TOWARDS AGRICULTURAL PRODUCTS ON OCOP MART E-COMMERCE PLATFORM. ICE 2024 - 2nd International Conference on Economics, ISBN 978604346313-2, pp. 930-941. (2024-06-08)
7. Role of Flow Experience in the Digital Age on Consumer Purchase Intention: A Case Study of Fresh Food in Vietnam. The Proceedings of the 5th AFSA Conference 2022 on Food Safety, Food Security, and Sustainable Development, ISSN 2306-2150, Vol. Section E: Miscellaneous, pp. 148-157. (2023-12-08)
8. Research on the Impact of Marketing-Mix Factors on Brand Awareness and Brand Image – The Case of TH TrueMilk in Ho Chi Minh City, Vietnam. The Proceedings of the 5th AFSA Conference 2022 on Food Safety, Food Security, and Sustainable Development, ISSN 2306-2150, Vol. Section E: Miscellaneous, pp. 180-189. (2023-12-08)
9. The Change of E-Commerce after the Covid-19 Pandemic Affects the Intention to Buy Food in Vietnam. The Proceedings of the 5th AFSA Conference 2022 on Food Safety, Food Security, and Sustainable Development, ISSN 2306-2150, pp. 30-41. (2023-12-08)
10. Giải Pháp để Cải Thiện và Tối Ưu Hóa Quy Trình Giao Nhận Hàng Hóa Xuất Khẩu Nguyên Container bằng Đường Biển của Công Ty TNHH Hàng Hóa Sáu Sao. Hội nghị Khoa học trẻ lần 5 năm 2023, ISBN 978-604-920-199-8, tập Lĩnh vực Kinh Tế (Thương Mại Du Lịch - Tài Chính Ngân Hàng, trang 334-346. (2023-11-26)
11. Nghiên Cứu về Sự Tác Động của Các Hoạt Động Giao Hàng Trong Ngày (The Same-Day Delivery) tới Sự Hài Lòng và Giá Trị Cảm Nhận Ảnh Hưởng đến Ý Định Mua Lại. Hội nghị Khoa học trẻ lần 5 năm 2023, ISBN 978-604-920-199-8, tập Lĩnh vực Kinh Tế (Thương Mại Du Lịch - Tài Chính Ngân Hàng, trang 127-144. (2023-11-26)
12. Giao Hàng Chặng Cuối: Một Nghiên Cứu về Chuỗi Hậu Cần Xanh từ Khía Cạnh “Điểm Nhận Hàng và Tủ Khóa Bưu Kiện” tại Việt Nam. Hội nghị Khoa học trẻ lần 5 năm 2023, ISBN 978-604-920-199-8, tập Lĩnh vực Kinh Tế (Thương Mại Du Lịch - Tài Chính Ngân Hàng, trang 402-416. (2023-11-26)
13. FACTORS AFFECTING THE DECISION TO CHOOSE BANK FOR INTERNATIONAL PAYMENTS OF IMPORT-EXPORT COMPANIES IN HO CHI MINH CITY. ICE 2023 – 1st International Conference on Economics, ISBN 978-604-346-165-7, pp. 186-197. (2023-03-18)
14. SOCIAL MEDIA AFFECTING ENTREPRENEURIAL INTENTION OF GEN Z IN HO CHI MINH CITY - VIETNAM. The 1st International Conference on Economics, 2023 (ICE 2023), ISBN 978-604-346-165-7, pp. 502-513. (2023-03-18)
15. RESEARCH ON RELATIONSHIP QUALITY AMONG PARTNERS IN SUPPLY CHAIN: A CASE STUDY OF SUPERMARKET AND CONSUMER IN THE CONTEXT OF THE 4THWAVE OF COVID-19 IN HO CHI MINH CITY. ICE 2023 – 1st International Conference on Economics, ISBN 978-604-346-165-7, pp. 584-602. (2023-03-18)
16. RESEARCH ON THE IMPACT OF INTERNSHIP EXPERIENCE ON INTENTION TO WORK AND VIEW OF PROFESSION FOR BUSINESS SUBJECTS AT INDUSTRIAL UNIVERSITY OF HO CHI MINH CITY. ICE 2023 – 1st International Conference on Economics, ISBN 978-604-346-165-7, pp. 613-632. (2023-03-18)
17. FROM MARKETING COMMUNICATION TO BRAND LOYALTY IN LOGISTICS AFTER COVID-19: CASE OF FAST DELIVERY COMPANIES IN VIETNAM. The 2nd International Conference on Advanced Technology & Sustainable Development (ICATSD 2022), ISBN 978-604-920-167-7, Vol. NTERNATIONAL SYMPOSIUM ONSUSTAINABLE DEVELOPMENT INTRANSITION ECONOMIES, pp. 32-43. (2022-11-24)
18. Covid-19 Pandemic and Corporate Cash Holdings - Effect of Goodwill: Empirical Evidence from a Developing Country. The 2nd International Conference on Advanced Technology & Sustainable Development - 2022 (ICATSD 2022), ISBN 978-604-920-167-7, Vol. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN TRANSITION ECONOMIES (ISSDTE 2022), pp. 271-285. (2022-11-24)
19. Consumer behavior in Online Flash Sale: Partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM) analysis. 2022 International Conference on Decision Aid Sciences and Applications (DASA), ISBN 978-1-6654-9501-1 (SCOPUS), pp. 88-93. (2022-01-01)
20. Contactless Payments through E-wallets on Mobile Devices in the Context of Covid 19 at VietNam. 2022 IEEE 12th Annual Computing and Communication Workshop and Conference (CCWC), ISBN 978-1-6654-8303-2 (SCOPUS), pp. 0385-0392. (2022-01-01)
21. Factors Affecting Vietnamese People's Intention To Buy Health Care Products Online During Covid-19. 2022 IEEE 12th Annual Computing and Communication Workshop and Conference (CCWC), ISBN 978-1-6654-8303-2 (SCOPUS). (2022-01-01)
22. Factors Affecting the Intention to Buy Online During Covid-19: Electronic Devices in Southern Vietnam. Lecture Notes in Computer Science, ISBN 0302-9743,978-3-030-96584-6 (SCOPUS), Vol. 12996, pp. 18-34. (2022-01-01)
23. Factors Affecting Online Purchase Intention During the Covid-19 Pandemic: Electronic Devices in Ho Chi Minh City, Viet Nam. Lecture Notes in Networks and Systems, ISBN 2367-3370,978-3-030-98011-5 (SCOPUS), Vol. Advances in Information and Communication, pp. 497-511. (2022-01-01)
24. The Factors Affecting the Job Choice Intention of Students After Graduation in the Context of COVID-19: International Business Student at the Industrial University of Ho Chi Minh City. Lecture Notes in Networks and Systems, ISBN 2367-3370,978-3-030-98011-5, Vol. 438, pp. 477-496. (2022-01-01)
25. Nghiên cứu các yếu tố tác động đến năng lực cạnh tranh của doanh nghiệp logistics - trường hợp công ty TNHH Lalamove Việt Nam. Hội nghị Khoa học trẻ lần 3 năm 2021, ISBN 978-604-920-124-0, tập 3, trang 419-437. (2021-01-01)
26. Factors Affecting Students’ Motivation for Learning at the Industrial University of Ho Chi Minh City. Advances in Intelligent Systems and Computing, ISBN 2194-5357/978-3-030-63089-8 (SCOPUS), Vol. Volume 2, pp. 239-262. (2020-01-01)
27. Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng tại Việt Nam. Hội nghị Khoa học trẻ lần 2. (2020-01-01)
F. Tổ chức khoa học tham gia
Nội dung đang cập nhật...
G. Thông tin khác
Nội dung đang cập nhật...
Đào tạo ngắn hạn
  • Giới thiệu Trường Đại học Công nghiệp TP.HCM
Đơn vị liên kết